miércoles, 2 de abril de 2014

Dialeg. Estefania: Hola que tal Samuel com estas? Samuel:Bé,demá juguem el partit contra el Barça,t'agradaria venir? Estefania:M'encantaria,juga també la Jennifer? Samuel:Si hem sembla que si es la portera titular. Estefania:Anire a veure-us, espero que guanyeu el partit. Samuel:Si, bé ho intentaran, yo saps que el barça es un molt bon equip. Estefania:Per alla vé en Marc. Marc:Hola que tal esteu. Estefania:Molt bé m'estava dient en Samuel el partit que teniu demá. Marc:A si juguem contra el Barça. Samuel:Si m'ha dit que vindra demá a animar-nos. Marc:Asi Estefania? Estefania:Si,espero que guanyeu. Marc:Si el nostre entrenador ens a dit ficat les piles aquesta semana. Samuel:Com guanyem ens posarem liders a un punt del barça. Marc:I amb aquest equip tot es posible. Després del partit. Samuel:Han guanyat Estefania ¡si! aném primers a la classificació. Estefania:Menys mal que a la segona part us heu espavilat si no el barça us podia haver clavat cinc gols. Marc:Hho tenim tot sota control a la segona part. Estefania:Aném tot l'equip a dinar a un restaurant per celebrar-ho. Guillem:Si anem-hi tots junts. Samuel:Pero a on anem a dinar? Marc:Al restaurant "Bon Apeti" fan pizzes boníssimes. tots:anem a dinar a aquest restaurant: Dinant al restaurant. Guillem:Que bona esta la pizza. Miquel Angél:Despres us veniu a la meva casa a jugar a la play? Guillem:Jo tinc que anar ara a la meva casa que he d'acompanyar als meus pares a comprar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario